niedziela, 23 stycznia 2011

Decoupage

Hej ;p
Ostatnio bardzo spodobała mi się technika decoupage.
Nie wiem czy wiecie na czym polega, ale jest to ozdabianie wszelkiego rodzaju pudełek itp. serwetkami.
Jak ktoś potrafi to robić to wychodzi na prawdę wspaniały efekt.
Chociażby te pudełko na chusteczki

Jest to na prawdę super. Sama zrobiłam już styropianową bombkę i pudełko i szczerze to nieźle mi to wyszło. 
Tu macie moje pudełko

To był mój pierwszy decoupage i w sumie to sama bym go jeszcze poprawiła. 
Jeżeli ktoś chciałby zamówić takie pudełko, ramke, bransoletkę lub coś innego to proszę pisać w komentarzach. 
Tutaj można wybrać sobie pudełko:
Tutaj serwetki:

Możecie też wybrać czy chcecie mieć pudełko pokryte lakierem do spękań.
Efekt jest przedstawiony na pudełku do chusteczek. 
Cena jest zależna od tego jakie serwetki i jakie pudełko się wybierze. 

1 komentarz: